Lördag

Även denna lördagen har varit tråkig. Var lite kreativ förut och sydde in emmas korsett, äntligen klart!
Lite träning idag med. jag fattar inte vad som händer. antingen är de för jag nte tränat nästan någonting denna veckan eller så e de något fel på mig. för jag har stått helt still i vikt nu i en vecka. gått upp 0.5 kg och sedan gått ner de igen =S
Men ska nog på ett core pass imorogn med Jonna och på förmiddagen ska jag till stallet!
Fast min bror kommer hem, vi ska fira honom för han fyllde år igår.
Och det innebär tårta?! bajs. menmen!


Ska baka tårtbotten sedan iallafall. och komma på någon bra tårta man kna göra!
Funderar på att ta en promenad med hunden sedan också. har ju knappt varit ute idag.
Man blir så himla seg av att bara sitta inne.




Don't Try


Kommentarer
Postat av: sawyer

Svar: jo, jag försöker hitta all styrka jag kan för att klara mig genom även denna depprissionen.

Sjukt att de ska vara så jobbigt bara.

Hoppas allt är bra med dig :)

Kram Sawyer

2009-01-24 @ 16:24:09
URL: http://matmonstret.webblogg.se/
Postat av: Anonym

shit vad smal du har blivit!

2009-01-24 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0