Min onsdag

Började dagen med idrott. Cykling 15 min sedan gjorde mitt knä jätte ont. Gick och spelade badminton istället i typ en timma. Sedan åkte jag till skolan för att ha två design lektioner. Och när jag var på bussen på väg hem träffade jag sofia. Vi pratade massa om hästarna:) Kom hem och duschade och de jävla tankarna kom men tog en kopp sus och bus te och kollade på the hills. De blev min räddning. Min tänder gör ont. Går runt hela dagarna och biter ihop:-S Men nu blir de mer tv. Ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

svar : ja, jag har verkligen en blandad relation till vågen. Men den skall bli min vänn.

inge fler misstag nu!

2009-01-14 @ 21:01:48
URL: http://matmonstret.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0