Tråkig Lördag

Fy, tråkigaste lördagen på läänge! Varit hemma heela dagen. Var dock ute en stund förut med hundarna. Nu är mamma och dom i kungsbacka och ska lämna Kira till sin ägare som ska ha henne ett par dagar.


Boss<3

Och Mamma har fått flipp på mig. hade skrivit i min dagbok så naturligtvis glömde jag lägga in den i mitt rum såå nu vet hon allt typ. Ååh jag får damp. Hur fan ska jag klara av allt nu?
yey, blev iallafall glad när de visa -0.5!
Blir väl lite rodd och situps sedan med!

Någon som vet vad man kan hitta på denna tråkiga lördag?

Imorgon ska jag till stallet, blir många timmar där i morgon eftersom att en tjej i stallet ska ha lydnads kurs! ska dock inte vara med på mandis eftersom hon fortfarande inte är bra i sina ben :(
men de betyder att jag inte kommer vara hemma allt för mycket imon och jag slipper mammas tjat! Och på måndag är de skola och de är också skönt.

Och första gången under dessa år jag kännt min bästaste kompis är hon orolig för mig. Och hm.. då är de något på tok! För de krävs mycket för att hon ska bli orolig. Men jag vill, fast endå inte. Men de är svårt att bryta nu!

Ha en fortsatt bra Lördag gott folk!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0