trött?

Mina ögon är nästan fyrkantiga(känns så iallafall)
Ska snart ta min medecin och sedan röka och sedan blir det nog sängen för min del.
Är jätte trött idag. Och imorgon är de praktik. Och jag ska självklart ha min lektion med hk-ryttarna!(håller i ridlektion för handikappade tonåringar) =)

De finns tre personer i klassen som är grymt jobbiga. vad man än gör så e de jobbigt/tråkigt
och dom vägrar nästan att hjälpa till. Men försöker man inte så gott man kan? Eller är de bara
jag som tycker att deär fel? Jag är verkligen ingen person som klagar på andra så detta är extremt.
menmen nu ska jag inte vara sådan!

Min kära Bror fyller även 22 imorgon! Så Grattis till honom!

Fan, måste packa ner grejer som ska med imon!
och så måste jag sy emma's korsett och min kjol!
Jag orkar inte, inte idag! Min hjärna är avstängd,
och mina ögon är grusiga och tänderna gör ont
och jag känner mig jävligt fet!

(Förlåt, för alla klagomål men kvällen suger!)

Så därför säger jag Godnatt typ!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0