Tvång.

Jag vet att jag sa till mikaela för ett tag sedan att de var så himla skönt att slippa dessa tvångstankar om vägning. Och de var det. Men nu är dom tillbaka igen och och jag står där minst tre gånger om dagen. Om de blivit mindre än tre så får jag verkligen panik. Kontroll, kontroll, kontroll! Så de är jätte jobbigt om jag ska sova hos någon för då kan jag inte väga mig innan jag ska sova. Usch! Detta är verkligen jätte jobbigt. Men hoppas de blir bättre snart! Skriver mer senare! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch de där låter inge vidare:/

2009-01-22 @ 15:38:00
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: sofie

heej :D låter riktigt jobbigt det där man bara måste strunta i det jag har själv haft det där fast för mig va det så att om jag snurrade åt ett hål var jag tvungen att "snurra upp mej" det gick inge vidare när vi dansade eftersom jag alltid va tvungen att snurra tillbaka, men det funkade efter ett tag men det gör jätte ont att sluta med det, det känns så konstigft i kroppen då, men hoppas det går bra :) kram!

2009-01-22 @ 17:39:17
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0