with tears in one's eyes


please, I try


Gick in på en persons sida och kollade bilder på han och hans flickvän. Jag ångrar de rejält. De var nära att tårarna kom. Varför kollar jag? Jag vill ju inte ens veta! Jag vill ju hest av allt glömma honom, fast endå inte. Jag är såå arg på honom. Och när jag väl blir arg då blir jag jätte arg! Men vem ska jag ta ut ilskan på? Jag har ju sakt massa grejer till honom som han verkligen förtjänade att höra. Men jag är fortfarande arg, och vi har ingen kontakt längre. Jag kan ju inte helt plötsligt ringa honom skälla ut han för de som hänt för fyra månader sedan.
Ååh jag önskar att han typ inte levde. Allt hade varit så mycket enklare då!


Men jag är grymt glad över att jag har sådan bra kontroll på "det äckliga".
-2 yesyesyes! I am proud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0