__

Mikaela och Emma räddade helt seriöst min kväll igår. Jag mådde inte speciellt bra. Men två underbara drog med mig till särö och gjorde min kväll bra! Plus en person till då! som jag dock inte va med. Men ja, mer än så säger jag inte! =)
tack!tack!tack!

Och idag blev de lunch med bror min! trevligt var det.
Och sedan kom Maria hit och de bjöds på glass och blåbär!=)


Imorgon blir en fullspäckad dag! Först vara med Jonna och Jörgen
och sedan på kvällen blir de grillning med my boy's ! = D
bra avslut med vännerna innan ridlägret som jag och Jonna åker till på söndag.
Det ska bli himla kul. 7 dagar, ridning 2 ggr om dagen sncka om att vara vältränad och i bra ridform när man kommer hem. gött!

Måste börja packa också. På lördag blir de antagligen film kväll med J! Wiie söten! : D så då måste allt vara färdigpackat.
Och på sndag åker vi. Alla håll tummarna på att Bill går på transporten och klarar av att åka i den i ca 1 timma. Jag och Jonna är grymt nervösa över detta!
Men vi hoppas på det bästa!

Nu ska jag röka!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0