mardrömmar =( och party!=)

Gud vilken natt. Har drömt mardrömmare heela natten.
Drömde om min läkare och C.
Rätt sjukt, ska nämligen till min läkare idag. Hm.. börjar jag få sjukhus skräck kankse?
Och C kanske jag ska träffa imorgon. Och ja relationen med honom är ju också som den är.
Tänker inte säga så mycket mer om det.

Ikväll blir de iallafall party hos Alinde!<3
Ska bli kul! =)

Och imorgon ska jag vara hundvakt hela dagen. Mamma, hennes sambo och brorsan ska till grebbestad.
Får väl se om man får sällskap en stund av C eller någon annan : )

Och jag kom just att tänka på att på Söndag kommer ju Mikaela hem från Pride igen.
Trodde denna helgen skulle bli så himla mycket värre eftersom hon är i stockholm. Men nej då skulle helt plötsligt
Alinde ha party och så skulle jag passa hunden och ja de blev ju rätt bra endå=)
Vädret hade dock kunnat vara bättre!

Nej nu måste jag duscha, ska vara hos läkaren om 2 timmar. =( tråk men men. Kanske kan börja med medecinen igen :D
Tänkte hinna med att ixa fransk manikyr på naglarna med.
Ha det super!
Ciao
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0