Ridläger!

Yes imorgon åker jag och Jonnaridläger i väröbacka. Ska bli grymt kul. 7 dagar och två ridpass varje dag! Nice!
Ska in till stan sedan och hämta min brors data som jag ska låna med mig. Härligt med en dator med internet när man är borta. Om man skulle få lång tråkigt eller vill ladda ner en film och kolla på. Eller bara skriva här och berätta hur det går : )
Tur att man har en sådan snäll bror alltså!
Nej nu ska jag börja packa det sista som ska med!
Och ikväll drar jag kankse till slottskogen och träffar Madde. Trevligt värre!

Ha det gött här hemma. Och som sagt jag kommer skriva här nästan varje dag även fast jag är på ridläger och berätta hur det går. Kanske blir de någon bild också : )

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0