Saknad. Känna sig obehövd.

Denna kvällen kommer jag tillbringa hemma. Eftersom ja alla är upptagna?
Eller jag vet inte, jag är bara så trött på att de jämnt är jag som behöver er. Och aldrig tvärtom.
Jag får bara dåligt samvete när de är jag som hör av mig hela tiden. Känns som jag tränger mig på.

Och så saknar jag min bror. Har inte pratat med honom på ett tag pga att jag fokuserat så mycket på R.
Jag vet att jag hade mått så mycket bättre om jag hade haft bror viid min sida denna veckan.
Men jag vet inte, jag har haft dåligt samvete över saker jag gjort. Och har inte velat att han ska se sin syster sådan.
Så därför kommer jag heller inte säga något, Och Jag tror att jag måste sluta med dethär.
Nästa gång ska jag iaf försöka säga nej.



Saknade bror som jämnt ställer upp för mig. Tack för att du finns. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0