Söndag

Yes, då var dagen här. Om 25 min beger jag mig till stallet. Ska träffa Jonna där och fixa iordning alla grejer plus göra Bill Transportfärdig. Titti kommer vid 10 och då blir de till att packa in alla saker i bilen och transporten. Och slutligen, som jag och Jonna varit mest nervösa och stressade över. Lasta Bill.
Lasträningen har gått bra denna veckan och igår åkte dom en bit och han var cool lugn. MEN man vet aldrig. Det räcker att Bill har en dålig dag. Eller att Jonna tvekar minsta lilla när vi ska gå på med honom.
Så håll tummarna för oss!

Nej, nu gick klockan himla fort. Typiskt! Jag som hade velat skriva lite till. Men jag måste packa ner de sista och fixa håret lite. Ser ju ut som ett troll :$
Men kommer ju som sagt ha dator med mig. Så jag skriver mer om hur allting har gått ikväll när vi är på plats!
Ha det bra! Ciao!




Jag och Hälge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0