Stolt och nöjd!

Dressyr passet idag gick bra tillslut. Fast ett tag var jag gråtfärdig. Men sedan i slutet gick de suuuper bra! Och jag har nog aldrig gjort en sådan bra bakdelsvändning i HELA mitt liv. De var en sån fruktansvärt härlig känsla när de blev helt rätt. Ojoj jag är lite stolt över mig själv. Ska försöka ta ett dressyr pass imorgon också om de inte är samtidigt som hoppningen förståss!
Och på fredag eftermiddag blir det hopptävling. Ser fram imot de jätte mycket. Ska bli grymt kul.
Min bror och Therése kommer antagligen också hit och kollar på mig :)
Och förresten har jag fått et blå märke som är som en bula på ryggraden. Vet inte om de är en spännings kula eller om jag slått i mig.. Läskigt är de iaf =S

Nej nu måste jag springa ut till Jonna och hålla Bill medans hon spolar av honom.
Hoppas alla har det bra!!
Ciao!




Jag och Swiftan innan dressyr passet.(
ursäkta mina feta lår)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men hallå? du har ju blivit sjuuuukt smal! ;oo o du ska INTE snacka om feta lår! ;oo asså, du e sjuuuuuukt smal!

2009-07-29 @ 16:00:14
URL: http://ffillih.blogg.se/
Postat av: Felicia

men neej! du är jättesmal! ;o ja e 3 ggr tjockare än dej! <3

2009-07-29 @ 20:56:22
URL: http://ffillih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0