överraskningsfest, bilder.

Överraskningsfest för Inka i tisdags som Mikaela, Axel och Linn hade fixat =)
Jag tror hon blev jätte glad! Och kul hade vi också :)

Och för övrigt så åkte Inka och Klara till Berlin idag. Och Mikaela och Mirre åkte till Pride i stockholm.
Så jag är kvar hemma och känner mig lite smått ensam,
Och lördag ska jag vara hemma ensam hela dagen och vara hundvakt åt familjens hund igen.

Och idag händer de nog inte så mycket. Får se om de kanske blior fel hos R ikväll. Jag vet inte.

Ha det.
Ciao!


Bilder från i Tisdags!=)

Folk


Hanna




Inka och Mikaela



Inka, Klara, Jag och Mikaela<3



Jeffrey håller Mikaela upp och ner på.
Detta fick även jag uppleva! Haha


Jag <3 Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0