Bestfriend! Och Blåbär och Hallon!

Typiskt mig att ta fel på tiden. Så de blev ingen fika med Malin idag. Får ta de en annan dag.

Igår var jag med Mikaela, J och R. Jag har värkligen saknat Mikaela. Den enda som jag kan skratta med och åt på riktigt. Självklart kan jag skratta på riktigt med mina andra vänner också. Men med Mikaela så är det helt ren glädje.
och varje gång vi är med varandra så lyckas vi klanta till saker och ting. Och de finns säkert folk som  går förbi på stan och tänker dom är ju helt korkade. Och nej vi är inte helt korkade bara de att vi lever, har kul och Skiter i vad folk tycker och tänker! Och de är endast när jag är med Mikaela som jag är sådan. För med henne kan jag vara mig själv, skratta, ha kul, gråta floder, prata om de mest privata som man aldrig igentligen vill att någon ska få reda på. Ja, hon är helt enkelt min andra hälft!



Och min Mamma hon bara bakar och bakar.

Hon är helt i extas för alla blåbär som finns. Och har fått pippi på att baka blåbärsbullar, blåbärsmuffins och ja allt vet vad. Och Vanilj glass med blåbär försöker hon trycka i mig dag ut och dag in. Och nu har hon hittat massa Hallon också. Jag vill ens inte veta vad som kommer hända med dom. Hallonmuffins? Hallonbullar? glass och hallon? hallonpaj?  Inte vet jag. Men hjärntvättad är jag iallafall.
Så om någon är sugen på en blåbärsbulle eller bara blåbär och glass eller hallon eller något av dess like så säg till..
Här finns de gott om det!
Jag kan ju nästan öpnna ett café här hemma nu! ;)

jaja.. nog pratat om hallon och blåbär.
Kankse ska jag ta mig en promenad bort till R och lämna lite saker?
Eller bara sitta framför datorn och slappa?
Nej jag behöver ut på en promenad så de får de nog bli!
Skriver kanske senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0