Du förlorade.

hon valde att toffla efter dom. Jag valde att säga ifrån. Han sa aldrig något till mig. Han ville inte ha kontakt med mig. Och vi hade ingen kontakt heller. Och nu kan jag inte vara sur på honom och jag vill inte vara sur heller eftersom han gjorde aldrig mot mig, han sa aldrig något elakt till mig. Men henne kommer jag aldrig förlåta. Alla ord du har sagt. Du borde tänkt dig för! Men nu är de försent. Du kommer aldrig få komma nära igen. "man väljer själv sina handlingar" tänk igenom den meningen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sant...



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!

2009-06-25 @ 10:43:13
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0