God morgon

God morgon! 
Sitter och dricker mitt älskade kaffe! Förstår inte varför jag tycker om det så fruktansvärt mycket?!
jaja, snart ska jag bleka min fula utväxt. Det tycker jag är en utmärkt idé som jag länge tänkt på. Men de har inte blivit av.
Nu har jag färg och allting hemma så nu är risken ytterst liten att jag inte kommer bleka utväxten idag!

Det är helt underbart väder ute! Solen skiner och de är klar blå himmel! Lovley!
Och idag åker Elah till borlänge och ska på Peace and Love! Lite surt enligt mig. För jag kommer sakna henne som tusan! Men jag får aktiver mig med annat.


Åh jag var så himla glad igår när jag tog upp min Cheap Monday byxor ur påsen för en person lånade dom ett tag. Innan var dom svart grå, hade redan blivit en del blekt av tvättningen. Men sedan har dom inte glekts mer fören NU när den personen hade tvättat dom. Så jag är sådär glad över att dom nu är nästan ljus grå! Plus att de är ett hål på insidan av ena lår byxbenet. Alltså jag var så fruktansvärt arg igår över det!
Fan min älskade byxor är förstörda!!!
Och ja min värld går under litegrann!

Nej nu ska jag ut och röka och sedan bleka bleka bleka håret!
Ciao! =)

Kommentarer
Postat av: sawyer

åh, en viss kompis till mig ska också på P&L, jag ångrar att jag inte kan åka med, kommer sakna dom...



Jag kan förstå att du är arg för byxorna, jag skulle varit galet förbannad

2009-06-22 @ 11:28:08
URL: http://matmonstret.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0