Min fredag.

Dagen började bra, mötte en glad niklas på busshållplatsen i väntan på bussen till skolan. Efter skolan blev de stan med niklas, lina och gustav. Efter en stund hamnade vi på donken där blev de kaffe för min del och massa prat ett bra tag. Sedan.. Ja sedan kraschade allt. Träffade Rebecca och M och R. Slutade med att jag gick arg som ett bi för att prata av mig med älskade Elah. Åkte sedan hem och gjorde iordning mig och kvällen tillbringade jag i tuve med Elah, inka mfl. Tack för ett bra slut på dagen!<3

Kommentarer
Postat av: Söderlund

- The sex side of life!



- Snygga bilder på mig!



- Vinstchanser på sexleksaker!



- Hata eller älska mig!



- Dina nya favoritblogg!



Som ni ser så finns det väldigt mycket ni har att

välja mellan i en av de bloggarna som växer absolut

snabbast runtom i vårat avlånga bloggland just nu.



Puss på dig!



Mvh

Söderlund

2009-06-06 @ 00:44:08
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0