Stressigt

Äntligen Fredag! Jag har haft fullt upp hela veckan.
Igår var jag på kungsbacka ridklubb och kollade på tömkörnings clinic
med Anders Eriksson! Grymt duktig är han. Lärde mig en hel del!

Idag var jag i stallet skulle rida Hälge men när jag och Jonna skulle ta in Hälge och Bill så smet Gringo ut. Så jag skulle hålla Bill och Hälge medans Jonna släppte in Gringo i hagen, men de var bara de att Gringo smet ut igen  och Bill fick flipp och drog iväg. Och korkad som jag är så håller jag kvar i grimskaftet och får mitt finger i kläm. Så en rejäl stukning åkte jag på. Typiskt att jag tror att jag är lika stark som en häst. Tror jag att jag är världens starkaste tjej? Ja tydligen.
Så de blev ingen ridning. Svårt att rida med en hand, de går ju men tänker man säkerhetsmässigt så är de mindre bra. Så jag tog en promenad med Hälge istället.
Och ja, nu har jag ont!
Ska till stallet imon med. Har Bill imon men de blir ingen ridningen pga att Bill själv klantade till de. Så han får skylla sig själv faktiskt. Tråkigt, för jag hade sett fram imot att rida honom. Men nej. Allt är inte jämnt på min sida!(Väldigt sällan)

Och jag är både trött och stressad. Jag hinner inte med allt jag jag vill och borde hinna med så som vänner och dylikt.
Tråkigt för jag saknar dom såå!
Skulle behöva förlänga dygnet ytterligare tolv timmar miinst!
Äta och sova.. ja de gör jag när jag har tid! vilket inte är så ofta!=S

Ja ungefär sådär ser mitt liv ut. En Stressig och Trött Therese som anösker om mer tid. Går de att fixa tro??

Hoppas alla har de bra!
Nu ska jag slappa i soffan framför tvn!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0