Tired?!

Har verkligen varit trött idag. Låg i sängen till kvart över två. Gick sedan en liten promenad med Boss i skogen. Sedan kom Elah hit pratade lite. Sedan tvingade hon med mig hem till henne. Äkte dit provade kläder som jag sedan lånade med mig hem. Då mina kläder inte passar så bra längre. Kom hem vid 18.00. Bäddade mamma och maltes säng och städa upp lite andra grejer.
Och nu när jag satte mig här, ja då gick all luft ur mig. Blev totalt dödstrött!
Snart kommer Mamma och Malte hem från tenneriffa. Daniel ska hämta dom klockan 22.00 på landvetter.
Och när dom kommer hem sover jag förhoppnigsvis.
Slipper gå ut med Boss ikväll med. Min snälla bror gör detta! Tack!!

Hm.. funderar på om man ska kolla på den värdelösa
melodifestivalen ikväll bara för att det är den stora uttagningen?!

Jaja, jag orkar inte skriva så mycket mer!
Ha en fortsatt bra lördag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0