Tisdag

Ridning idag ja. Red Rosette. De gick super duper bra. Jag är jätte nöjd!=)
Och precis när vi kom fram till stallet så ringde han och då blev jag ennu gladare. Och gladast blev jag när jag träffade honom! :)

Har varit trött sedan 14.00 men endå har jag varit igång i 190 hela eftermiddagen. Städat bakat kladdkaka till klassen och en till mamma och malte. Promenerat och letat ridläger.
Nu ska jag iaf duscha snart sedan kolla på Andra avenyn. Kanske blir de ett telefon samtal med om jag hinner med det!

Och imorgon är en ny dag. Då måste jag vara utvilad. Fullt upp heeela dagen.
Idrott på morgonen sedan till skolan och göra våfflor till alla elever. Och efter skolan
ska jag till U och efter jag varit hos henne så blir det fika och bio med Jonna!
Ja precis jag sa fullt upp!

Och en del korkade personer finns det också. Att kommentera just dedär är inte okej!
Ja, jag tror på det. Och även jag själv säger det. Så då blir de ju mindre svårt att tro på de när någon påpekar det!
De förstörde min dag iallafall! Tur att jag har J!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0