Måndag

Jag är i fullgång med att leta ridläger. Svårt att veta vilket som är bra bara =/ Funderar Marks igen. Men får väl se vad Patricia och Jonna säger!
Och vädret idag, heeelt otroligt underbart! Jag satt i min nya t-shirt ute. Ja, jag sa faktiskt ute. Jag som är så frusen av mig! Gud solen gjorde mig verkligen glad idag! Och inte nog med det, så mötte jag en oväntad person i skolan. Och de gjorde mig ennu gladare!

Men.. ja så kommer vi till detta men..
kvällen är ju som vanligt en plåga. Vill helst radera kvällarna för gott.
Men de blir ju lättare sagt än gjort. Kolla iallafall på tonårsliv för en stund sedan.
Och jag de jävla tankarna kommer över mig. Dom har inte funnits sedan igår men nu, nu kom dom igen.
Och jag känner mgi så fel och oduglig.
Jag vill bara sluta med allt nu. De är så mycket enklare.
Faaan!!




                                                              "Jag vill bara bli älskad, framför allt av mig själv!"


Jag vill lägga till en Dagens Ängel idag:

Sara, min lärare
. För att hon frågade en personlig fråga. Men även uppmärksammade något som ingen annan lärare uppmärksammat. Så Tack! Det betydde verkligen enormt mycket att du frågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0