En dag som alla andra dagar!

Ridningen gick åt helvete idag. Vi hoppade och jag som inte kan acceptera att jag inte längre är lika duktig som jag var för tre årsedan på att hoppa, ifiot förklarar mig själv och ser bara alla misslyckanden. Sista språnget blev dock någorlunda bra. Men fuck! Jag kan inte hjälpa att jag jämnt vill vara bäst på allt. Ego, jag vet. Men sån är jag. Är jag inte någorlunda bra då är de en stor undergång för mig.

Åkte hem från skolan, var hemma vid kvart över ett. Läste lite sedan sov jag från kvart i två till halv fem. Och nu har jag en inte så rolig huvudvärk.
Huvudvärk är något av de jobbigaste som finns! Fast jag är rätt van vid att ha huvudvärk. Men inte såhär mycket.
Jaja nu ska jag sluta klaga. fööörlåt!

Skola imorgon sedan är det låång helg! Och de ska bli fruktansvärt skönt. Och jag ska vara med Becca. Kankse blir det Sticky fingers på torsdag annars blir det iaf party på något vi fredag och lördag!

Jag är lite glad för gårdagens möte faktiskt. Jag ska få gå till en dietist. Ska bli skönt men samtidigt jobbigt att slippa tänka på allt. Bara lämna över mina vanor till någon annan. Slippa räkna på allt själv. Fast det kommer jag nog göra iallafall. Men kankse kan man känna lite mer trygghet. Och våga lita på att det är okej.  Men de blir nog jobbigt.
Men de blir en bra träning. Och kanske kan jag få tillbaka min medecin snart. Så jag slipper ha detta kaosliv.

Nej nu ska jag fortsätta läsa 14 år till salu. Har snart läst ut boken. Lite sorgset för den är ju så bra!
Rekomenderar den boken starkt!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0