Förlåt. Drar till Berlin!

Förlåt för att jag aldrig skriver. Men jag hinner inte.  Har ju fullt upp hela tiden.
Och nu har jag precis packat klart. Jag och Mamma åker till Berlin imon. Kommer hemsöndag kväll igen.
Shit, vad jag kommer sakna Rebecca och Mikaela. Men de ska bli grymt skönt att komma ifrån allt några dagar.
Behöver det! Behöver se en annan stad med andra människor.. Och vara långt borta ifrån vissa personer.
Bara vara med mig själv och mamma och slippa känna någon stress. slippa behöva göra vissa saker.
Men som sagt kommer sakna att festa med Becca<3 Men nästa vecka är det långhelg. Och vem ska festa?
JO jag ! !

Yes jag är party bruden nu!
Och Becca, tack för helgen.
Den var toppen. Tjörn på fredagen, du och Mathias blev tillsammans och jag hade de lite smått jobbigt med alla killar som var efter mig.
Lördagen, Mys på saltholmen men dig J, P och så kom mathias!<3
Ååh underbara helg och underbara människor. Det gillar vi starkt!

Nej nu ska jag ta en innan sova cigg! Så jag säger,
God natt och ha en bra helg allesammans!!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0