Min födelsedag!

Idag fyller jag 18! Äntligen :) Igår hade jag tjejmiddag och sedan gick vi till BLVD på avenyn.
Det var trevligt.
Tack alla mina tjejer!  Ni är guld värda!<3

Idag har jag bara tagit de lugnt. Var ju hemma sent i natt och så dagen har varit små seg.
Fick ett jätte fint halsband av mamma som jag velat ha jätte länge.

Såhär ser de ut! Ska gravera in något också men vet inte riktigt vad ennu!

Fick även ett silver hjärt halsband och likadana örhängen till! Och så fick jag en ritbok och svarta pennor av min bror. För han tycker att jag ska måla mera! haha blev grymt glad för det faktiskt! Sedan fick jag pengar och ett smyckeskrin. Det var typ allt. :)

Nej nu blir det promenad snart!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0