Not good!

Hemma från skolan idag. kvällen igår var både katastrof och rolig. Den började helt kaostiskt. Panik och åter panik.
Sedan var jag Tvungen att återhämta mig. De gick tillslut. Åkte till krysset ochmötte upp Jonna och vi åkte vidare till guldheden typ. Där kollade vi på görgen som tränade capoeira.
Var hemma vid 22.30 och var allmänt trött på alla sätt.
Somnade
vaknade i dag 11.34.
Fortfarande med spår av panik inom mig.
Och forfarande trött.
Och fortfarande lika lite livsglädje.
Men glöm inte. Jag ska klara detta!
(precis som jag gjort tidigare)

Imorgon är det fredag och jag ska till skolan och sedan kankse plugga lite innan jag Ståhl, Becca och kanske Robban tar bilen och åker upp till tjörn. Eftersom Anneli tar studenten imon! Grattis till henne! Och jag hoppas på fint väder och mindre panik och massa dricka och trevligt folk!

Nej nu ska jag städa mitt rum och sedan gå ut en sväng i skogen!
Trots att det är piss väder!
Ha det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0