Onsdag

Måste plugga, men jag kan inte koncentrera mig och jag är ständigt trött. Har lust att riva i sönder de jävla papprena och bara gå ut och dricka eller något. Men ska fan göra nationella provet på tisdag och jag borde plugga dygnet runt om jag ska klara det. Så fan!
Men de är väl bara att kämpa på, eller hur?!

Måste bara säga att jag har världens bästa kompisar i skolan. Stört roliga! haha
Och GRATTIS till Juha som fyller 20 idag! Stor pöjk!

Ihelgen blir det väl fest som vanligt. antagligen både fredag och lördag!
Anneli tar ju studenten på fredag så dra nog upp till tjörn då hon ska ha student fest!

Nej nu ska jag dra mig till Maxi och möta Louise och byta örhängena jag fick av henne och några
andra tjejkompisar i födelsedagspresent!

Förresten äntligen är jag anmäld till körskolan. Synundersökning på fredag sedan ska jag sätta igång och plugga som fan så jag kan ta körkortet så snart som möjligt! GÖTTGÖTT!

Yey, Ha det gött!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0