Fredagkväll!

En lugn hemma kväll, promenad med hunden, mamma och hennes sambo sedan lite mat och tv tittande.
Sånt behöver man ibland.
Imorgon ska jag till de gammla stallet igen en stund på förmiddagen tänkte kolla på när Felicia och Rebecca rider. Ska även pussa massor på min älskade lilla ponny! :)


Jag och min älsklings ponny Jackpot sommaren -07
Ska förbi Sportlife imorgon och köpa gymkort, kanske blir de till att inviga de med Lina. 
S
edan hoppas jag och Lina på party.

Kanske ska jag träffa den saknade personen imon. Jag vill. Tankarna på han finns hela tiden.
Varför ska allt vara så komplicerat jämnt?

Nu ska jag ta en cigg sedan bädda ner mig i sängen!
Godnatt!
Peace/Tess


 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0