hälsosammare..

.. ja ni läste rätt. Fyfan, de här känns riktigt jävla jobbigt alltså. Jag ska ju börja träna och eftersom min bror är så underbar och duktig så ska han hjälpa mig med träningen.
Träning betyder att man behöver energi. Energi betyder mat! Och som ni vet så är min relation till mat inte den bästa. De är lixom antingen mat eller nästan ingen alls. Min relation till mat kommer alltid vara hel knas men jag ska iallafall göra ett försök till att de ska bli bättre. Alltså nyttig mat och regelbundna måltider (Oh fuck vad de svider inom mig)
Och jag har även planerat att sluta röka. Ja tro de eller ej men detta är sant. Jag vettifan inte hur de ska gå till men ja jag ska göra ett försök när jag är redo och har kommit igång med träning och dylikt.
Och Lina ska jag dra med på samma banan skal. Hon slipper dock att sluta röka eftersom hon slutade för något år sedan. Men träningen slipper hon inte undan! Sedan hur hon äter de skiter jag i. Så involverad i henne tänker jag inte vara! (I detta fallet är jag ego)
Och så ska jag bli neger(ursäkta ordvalet) på köpet. En solning med Magnus hoppas jag på under den närmsta framtiden. Annars kommer jag iallafall sola regelbundet ensam eller med Lina. Och så kan ju du, Magnus, få vara med imellanåt.
Ja nu har ni fått höra lite om min äcklig hälsosamma framtid!


Idag bestämde jag mig för att lämna dig bakom mig. Du har en dubbelmoral (kan man säga så? Malin rätta mig om jag säger fel snälla!) Och jag orkar inte stå still. Jag tänker inte sitta hemma och deppa över dig. vafan de finns fler. Dessutom gifte jag mig med Madde idag! underbart<3

Veckan som kommer är hektisk. Imorgon ska jag till gympan sedan möta Lina och fika med henne innan vi ska dra till skolan. Efter skolan ska jag kolla på nya skor med Madde<3
Tisdag: Heldag i Stallet med klassen, ridning blir de då. Sedan möte och köpa gymkort! 
Onsdag: Skola sedan träning och solning?
Torsdag: Skola. Träna. träffa Jonna.
Fredag: Studeibesök på Dragster(reklambyrå), Sedan lunch i landala med klassen. Träna. Och på kvällen blir de massa massa party för Madde som blir 18!!!


Baajs filmen har börjat. Måste rusa!
Peace!/Tess


Kommentarer
Postat av: Malin

Vet inte om du menade mig med det där med dubbelmoral men JO han har dubbelmoral. det tycker vi inte om :(

Allt annat låter kanon :) vet att du kan klara det <3

2009-11-09 @ 20:47:06
Postat av: Madde

Ompa lompa! choklad e hälsosamt.. kolla hä. chOklAd... hälsOsAmt... hallå? :D <3

2009-11-10 @ 20:56:34
URL: http://maddefukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0