Torsdag

Nu sitter Mamma och hennes sambo på bussen påväg till Berlin! Fusk!
Dock blir de skönt att vara ensam hemma i 4 dagar. Brorsan kommer hit idag och stannar till Lördag-morgon.
Och Lina kommer idag och stannar till imorgon.
Idag ska jag äntligen köpa de omtalade gymkortet. Bättre sent än aldrig!
Dagens sysslor, träna med Lina, fika med Fabian och Lina och Plugg nu på morgonen.
Hm.. jag hoppas på en bra dag. I nu läget ser dagen ut att bli bra, fina människor runt mig och motion. I like!



Har fryst in mina tårar
sparat dom i säkert förvar

Efterfrågan är stor

Tillverkningen enorm

men tillgängligheten begränsad



En vacker dag kanske brunnarna sinar

Då kanske folk lägger ner sina spadar och slutar gräva i mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0