Torsdag

Sitter i skolan. Skriver fortsättningen på min uppsats "vägen till helvetet". Är dock närvös för när min lärare ska läsa den. Den är ju rätt personlig så. men men de blir säkert bra :)

Det är redan Torsdag. Oj vad veckan har gått fort. Ska försöka ta mig till Sportlife idag eller imorgon och köpa gymkort :D Nu blir de hårdträning med Lina. Beach 2010 here we come!!

Än så länge ser helgen lugn ut. Ska nog satsa på en mysig helg.. kanske lite partaja med Lina och J också.
På Söndag är de den värsta dagen på hela året. Dagen då min älskade pappa valde döden framför livet och även fars dag!
För att göra söndagen hyffsad okej så åker kanske jag, mamma, bror och kanske Lina till Ullared!
Jag ska även försöka få till en fika med Madde. Hm.. Och min älskade bästaste vän Elah vad hände med henne? Inte pratat på en vecka nu. :( Får väl försöka få tag på henne sedan.

Jaja nu är de rast!
Peace my friends!
/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0