trötter.. toker..

.. dagen började med att jag försov mig. De är onsdag idag de förklarar varför jag är trött. Jag är nämligen jämnt trött på onsdagar.

Jag har även fått träffa Karisma idag, Zara's tok katt.
Helgalen, super mysig, social och helt underbar!

Jag i hallen hos Zara. Karisma skulle upp och gosa, göra mig på bättre humör och hitta på galenskaper. Det uppskattades.



Karisma!

Efter mycket kel och lek med denna helgalna och underbara katten så tog jag en tripp till stan med fru Madde. Vi lät hennes skor få nya klackar så hon kunde komma upp från jorden igen.

Och jag införskaffade mig ett par varma snygga skor. Jag tog dom snabbt och sprang raka vägen hem innan jag hann ångra mig! :) Jag och min beslutsångest är inget att leka med.
Men nu är jag nöjd! =)


Jag behöver ledighet, nu tack!

Detta var alltför mig idag.
Peace/Tess


Kommentarer
Postat av: Madde

heja :D

2009-11-11 @ 22:18:01
URL: http://maddefukker.blogg.se/
Postat av: Zara

Mina små charmtroll, du och Karisma. Hon är en healingkatt, visste/märkte du det? Puss

2009-11-12 @ 00:31:50
URL: http://www.linneanitlott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0