uppdatering.

Föörra veckan var de lov.. Vad gjorde jag? Inte alls mycket. Måndagen tillbringade jag med Sofia i mitt gammla stall. Pussade på min älsklings ponny Jackpot och pratade galet med min Mia. Och pratade massa minnen med Sofia och Gunwor. Kanske blir de att gå tillbaka till de stallet. Är lite sugen faktiskt.
Resten av veckan var lugn, hundvakt och umgicks med bästaste Elah!
Fredagen
spenderade jag med mamma. Åkte till Ikea och köpte massa små grejer. :)
Lördagen spenderade jag först med mamma, hennes sambo, min bror daniel och hans flickvän Anna hemma hos dom. Vi satte upp grejer i deras nya lägenhet och åt pepparkakor =)
På kvällen blev de biljard sedan pc med Jonte, Linus, Jonna, Tobbe, Fredrik och Kim. Trevligt vare! sedan sov Jag hos J och vi spenderade söndagen på Bryggeriet för ladda och kolla på matchen. Och den gick ju åt helvete!

Och nu är vi tillbaka i skolan efter 3 veckors praktik och 1 vecka lov.
Dom veckorna gick snabbt. Nu siktar jag in mig på jullovet.

Red min underbara Bombi idag! Älskar den hästen <3

Resten av veckan blir de skola, möte imon, plugga körkortsteori, träffa Jonna, övningsköra på bilskolan på fredag. Sedan är de helg och jag ska antagligen partaja med min Lina!

Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0