utmattad

Utmattad. Just såhär blir de med några veckors stress. Jag orkar inte leva såhär Hyperaktiv/deppresiv. Då jag är "hyperaktiv" tror jag att jag "övervunnit" de deppresiva perioderna. Men nu efter några månader inser jag att detta gått på repeat. Är jag sjuk? jag ställer mig frågan ofta. Men kommer fram till samma svar varenda gång "Nej, jag är inte sjuk." Så jag kör på som vanligt.
Först nu, först denna gången föll jag rätt rejält. Har sovit i nästan två dygna. Tvingade mig till stallet igår. Men de var inte speciellt upp piggande, alltså inte ens stallet kan få mig må bättre.
Matlusten är de sisådär med också! Telefonen har jag totalt kopplat bort. Kollar av den ibland, men svarar varken på samtal eller sms.
Och för er som läser detta och som har försökt nå mig på telefonen. Ta inte illa upp om jag inte svarat de är inget menat personligen, utan jag behöver bara vara för mig själv.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Ta hand om er!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0