buhu..

..denna dagen blev en ångest-söndag iallafall.
David är för bakfull för att ta sig in till stan och fika. Elah skulle plugga så inget fotande.
Och ja, jag sitter hemma och är allmänt seg och depp.
Jag måste dock få tag på C.. fick grymt dåligt samvete när jag läste igenom smsen han skickade inatt..
Och jag ställde inte upp. Utan stannade hemma när en vän behövde mig. Det känns förjävligt ska jag be och få tala om!

Sedan blir jag tokig av att inte VP ringer och informerar om hur allt blir. dessutom behöver jag min medecin mer än någonsin just nu. Är fruktansvärt orolig inombords och de blir till ett ständigt kontroll behov av vad andra gör. Och jag förstår att de kan gå folk på nerverna. Jag vill inte vara sådan här. Men jag vet inte hur jag ska göra.. Kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0