Ja..

..nu var de torsdag. Och vad har jag gjort för vettigt denna veckan mer än varit hundvakt? Ingenting alls faktiskt. Känns ju bra. Nej.
Men men imon ska jag iaf in till stan en sväng och träffa min älskade Malin.
Dock måste jag vara hundvakt hela dagen imon inklusive kvällen. not fun!
Eller klart de är kul, jag älskar ju våran hund. Men jag har inte kunnat göra något annat denna veckan pga att jag varit tvungen att ha honom.
Och nästa vecka kommer väl bli likadan. Det är lov, både mamma och hennes sambo kommer antagligen att jobba. så ja.

Lördag bär de nog av upp till Lilla Edet..
ska ha en trevlig eftermiddag/kväll med Jonna, Linus, Tobias och Fredrik.
Söndagen blir väl hyffsat lugn skulle jag tro.

Jaja nog om detta.. jag ska iaf fixa med tvätten nu
mamsen blir glad när hon kommer hem =)

Peace/Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0