regnig morgon.

Sitter och dricker kaffe. Sedan ska jag fixa iordning mig, gå ut på promenad med hunden och hinna med 10.01 bussen för att fika och sola med Maria i stan. Lite stressigt kan de nog bli.. Men jag är van. ;)

Igår kväll blev de en låg fika med David. Pratade om allt mellan himmel och jord, ont i rumpan fick vi också av Vanilj's stolar så vi vandrade runt i staden en stund, ett försök till att trötta ut raslösa ben.
Jag har nog aldrig gått i stan på kvällen och de knappt är en enda människa ute. Super mysigt var de!
Thanks for a nice cup of coffee, David!

Om en timma ska jag gå till bussen så  nu kan jag inte sitta här och ta de lugnt.
skriver senare.
Peace/Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0