Söndag morgon.

precis nu gäller det bara att göra denna dagen till något bra. Och slippa den vanliga söndags-ångesten.
Mamma och hennes sambo har åkt iväg för att hjälpa min bror och hans flickvän som håller på att flytta.
So I am home alone with the dog :)

Idag ska jag träffa en killkompis.. blir nog en fika med honom i eftermiddag. Och så ville C att jag skulle komma till honom för han behövde Prata. hm.. får se om jag hinner med allt. Ska ju passa hunden en stund nu.

Helgen har jag förövrigt tillbringat mestadels med J och T. Men åkte hem till Mirre en sväng i fredags kväll där de var praty. roligt vare! :)
Efter att jag varit hos Mirre åkte jag till J och sov där. Och igår kväll blev de "lördags-mys" med J och T sedan åkte jag till Elah och kollade Beck med Elah och Elin! =)



"live today as if you were to die tomorrow."



Just nu spenderarn jag dagrna och all tid till att jobba med underbara barn,
fika och umgås med behövliga och älskvärda människor,
fundera på vad jag vill göra med mitt liv,
lysnna på inspirerande musik,
skriva och bara försöka hitta mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0