Fredag

Det är Fredag. Och jag har längtat hela veckan efter denna dagen.
Galet jobbig vecka. Men som tur är har J lyckats göra mina dagar bra. Utan hopnom hade jag deppat ihop totalt.
Denna helgen ska bli en lugn, mysig hemma helg.
Eftersom J ska fiska och Lina ska vara med sin pojkvän och alla andra har annat att göra.
Imorgon ska jag nog måla och läsa. Och på kvällen ska jag till stallet, rida Bill och kvällsfodra =)

Idag efter skolan så tänkte jag hinna hem till J innan han åker. Sedan ska jag hem och städa och gosa med min vovve =)

Jag ska försöka övningsköra opch plugga lite teori i helgen också.
Kanske tvinga med mamma till Lindex så jag får köpt ett par jeans jag sett.

Nu ska vi kolla på någon tråkig reklam film. Jag hatar att kolla på film i skolan!

Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0