boom bang krasch!

Jag kan inte sova! Borde sovit för en timma sedan. Men har sån panik inför imorgon.
Vill verkligen klara det. Jag har ingen ork till att göra om det en gång till.
Det ligger hela tiden och pressar mig. Tankarna går åt till det dyget runt.
Såå jobbigt. Vill bara ha det över stökat..!

Och lilla flugsvampen Jim har fått för sig att jag satt röva i en brödrost! :(
Men min rumpa är varken ihoptryckt eller bränd så jag tror han har fel!
Men jag tycker om honom endå! :)

Och så saknar jag en massa människor t.ex min bästa vän elapela! Har inte träffat henne sedan hon flytade till alingsås för över två veckor sedan :( Har knappt pratat med henne heller. Bajsunge flytta hem!<3
Och så saknar jag Carro och Mattias och J såklart!

Nej, nu ska jag ut i kylan(för det har verligen blicigt svajn kallt) och röka sedan försöka sova så det går bra imorgon!
Wish me luck!!
Peace/
Tess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0