Fredag.

Och jag sitter och pluggar körkortsteori för fullt. Nu är det inte långt kvar till teoriprovet och uppkörningen.
Jag är taggad som fan! :)
Jag ska ta mig en promenad med min tokiga hund snart också.
Och ikväll blir det Liseberg med Mattias och Gustav, vi ska lyssna på
Wahlströms! Grymt namn har dom enligt mig :)

Volvoträff i stenungsund imorgon. Ska bli as nice!
Jag övertalade även mamma att jag ska få övningsköra upp och det var inte så svårt
att få henne att gå med på det.
Det ska bli grymt kul, det är även första gången
jag kör så "långt" och utanför göteborg.
Så det blir spännande! =)

Tänkte slänga in en bild på mig och Carro när jag endå är på bra humör!
Bilden är tagen i bilen påväg till Ullared i söndags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0