jaha..

Gårdagen var bra.. härliga människor och alkohol. Kvällen blev dock inte som jag tänkt mig.
Trodde att "dom" skulle in till stan på kvällen men så blev det inte.
Besvikenheten i mig var stor. Men vad skulle jag göra?
Bet ihop och gav mig fan på att kvällen skulle bli någorlunda bra endå. Och det blev den.
Vaknade idag upp hos Mattias. Har hjälpt honom att diska och sedan förhörde han mig på körkortsteorin.
Och nu har vi precis varit på Mekonomen och köpt grejer för att fixa rosten på mattias och bil och färg till bilensinredning som jag ska måla om.
Sedan hämtade vi Carro på jobbet och nu är vi tillbaka och ska käka om en stund.
Mys dag med två av mina bästa vänner! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0