Måndag..

ingen bra dag! Jätte deppig, trött på förkylningen och trött på allt teori pluggande!
Jag vill inte mer.

Och om du bara kunde läsa mina tankar och komma hit så skulle jag bli så himla glad.
Men du kan inte läsa mina tankar och jag tänker inte be dig komma hit heller.
Så jag får spendera denna hemska Måndag kväll ensam framför tvn och teori boken.

Imorgon tänker jag vara hemma från skolan. (tror jag)
Beror dock på ifall mamma kan hämta mig eller inte.
Nu är jag velig. För jag tror att jag kommer stanna hemma iallafall.
Plugga och spraya bilinredningsgrejer med vit sprayfärg så Mattias bil blir fin inuti! :)

Och så vill jag berätta att Mattias och Carro är två av dom bästa personerna som finns.
Älskar er så himla mycket. Ni betyder så himla mycket för mgi!
Utan er vet jag inte vad jag hade gjort.
Och som ni sa igår
"ska Tess hem och läsa tantsnusk(amelia)?"
"Ja, nu ska Tess läsa tantsnusk!"
så ha en bra kväll!
Peace/
Tess

(I need you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0