Och nu känns det tomt..

Blev godkänd på uppkörningen igår. Känns så himla bra! Och skönt!!
Men att inte längre behöva åka till bilskolan och ta körlektioner för min bästaste bilskole lärare kommer kännas jätte konstig och tråkigt! Han har gjort ett sånt jobb. Det är tack vare honom som jag är där jag är idag.
Han har stått ut med mina posetiva och negativa sidor och fått kämpa för mig. Stor stjärna till honom!
Hade aldrig klarat detta utan honom.
Nästa vecka har jag teoriprov så ja, jag pluggar i massor just nu!
Kommer sakna dig, N!

Igår började skolan igen. Tre nya i klassen.
Och ja, redan igår kom jag på hur galna klasskompisar jag har! haha

Och mitt uppe i allt detta så har jag blivigt sjuk. Jag är jätte förkyld, har ont i halsen och feber till och från!
Inte kul!
Jag har varit jätte raslös idag. Har inte vetat vad jag ska göra.
Och jag har inte haft ro till att plugga teori heller.
Tänkte gå till skolan imorgon men jag kommer nog inte orka det så istället åker jag
nog till stan och träffa Carro och köper hårfärg och silverschampoo så jag kan bleka mitt hår igen :)

Yes, nu blir det fångarna på forter och mys med älsklingen!(vovven) <3
Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0