Perfekta tatueringen..

Är äntligen hittad! Jag och Carro gick till Gothia Ink Tattoo i onsdags för att fråga lite om priser osv. Och där på disken ligger den. Min blivande tatuering. Så länge jag har letat efter en bra ängel som passar för det stället där jag vill ha den men inte resultat. Och efter fem min på Gothia Ink Tattoo så var den hittad!
Mycket tack var Tommy som jobbar där!
Så ästa månad när pengarna ramlat in på kontot så är det jag och carro som går dit och beställer tid för hennes ros och min ängel!
Ca 6 timmar kommer det ta att gör ängeln. Puuh! Nervös om jag ska palla det. Men va fan! Jag vill verkligen göra den. Så nu kan jag inte backa!
Längtar som tusan tills dess! :)

Här är den :)


Kom hem från Carro för en stund sedan efter att ha spederat två nätter hos henne. Utvilad och Mår bättre både psykiskt och fysiskt. SpänningsHuvudvärken har hållt sig borta också! Grymt skönt!
I onsdags handlade vi massor, micro, kaffebryggare, stavmixer och en ny bröd rost fick Carro med sig hem. Plus att hon köpte ett par jesans!
Jag köpte ett par ny örhängen, hårfärg och silverschampoo och passade på att bleka håret på kvällen.
Och sedan kunde varken jag eller Carro sova så Jesper Markus kom förbi en stund.
Igår tog vi det lugnt. Var iväg och storhandlade och gjorde middag som vi bjöd Carro's mamma och hennes mammas vännina på.
Efter att damerna åkt och jag och carro suttit och pratat en lång stund om allt och inget blev klockan 23.30 och Jesper kom. Vi kollade på film och sedan somnade vi alla tre och sov som stockar!
Imorse vaknade jag först av att Jesper skriker "shit, vad fan är klockan!! Parkeringen har gått ut"
Ja då fick jag gå upp och ge honom pengar så han kunde förlänga parkeringen.
Andra gången vaknar jag av att Jesper säger "Fan, jag har möte idag. Jag måste nog åka nu" jaja hejå typ.
Tredje gången vaknar jag av att portlåstelefonen ringer och
jag säger "Vem fan är det nu då? kan jag aldrig få sova?"
Carro "Det är bara Mattias"
Jag "Aha, jag trodde det var Jesper som kom tillbaka pga att han glömt något"
sedan gick jag upp. Kände att de var ingen idé att försöka somna om igen. :P

Snabb har jag blivigt också för alla er som vet hur långsam och sen jag alltid är. Jag hann plocka in disken, diska, torka av bänken och spisen, sminka mig och klä på mig på en halvtimma.
Det är nog rekord tror jag!
En stjärna till mig!

Nej, nu måste jag plugga i massor! För nästa vecka är det teori prov och imorgon blir det Street Cars Fest med Carro, Mattias, Jesper, Jim, Gustav, Alex och kanske några till sedan på kväll är det Göteborgs Cruisingen och då blir massa alkohol. Jag och Jesper ska vara fulla! :) haha

Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0