____

Har inte skrivit på ett bra tag. Har inte haft tiden eller orken.
Imorgon är det i allafall fotbollsmatch, vi möter Lindholem och Frölunda.
Jisses! Vi ska spela skiten ur dom! (Säger jag som inte varit med på en enda träning) Haha! ;)

Och på Fredag, då äntligen drar jag till Lanzarote. Ska bli så fruktansvärt skönt! =)

Förövrigt är allt som vanligt. Nästan iallafall =)
Helgen har jag spenderat med vänner, utgång, fika, promenad i slottskogen och betydelsefulla och minnesväckande sms fån en speciell person.


Förstår inte,
varför?
Sitter maniskt och väntar på leveransrapport!
du gör mig galen


 

Lightning strikes Inside my chest to keep me up at night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0