Vi vann!!

Fotbolls tuneringen idag gick super bra! Vi förlorade inte en enda match. Vann hela tuneringen plus sista matchen mot killarna! Det kan inte bli bättre! =D
Bra jobbat tjejer!!

Imorgon är det sista dagen i skola innan jag drar till Lanzarote. Skönt!
Blir även en promenad med Lina och hennes hund i slottskogen imorgon efter skolan.
Och sedan blir det hem och packa det sista!
ååh.. jag längtar. Snart, snart, snart sitter jag på flygplanet!

Just nu sitter jag dock och väntar på sega Mikaela som ska komma hit en sväng.
Sista träffen med henne innan jag åker.
Hade hoppats på att få träffa J innan jag åker också. Men vet inte när jag ska hinna de bara..
Har inte träffat J på ca 4 veckor. Känns rätt konstigt faktiskt.
Jag var ju alltid hos honom innan.

Hoppas alla har de bra iallafall!
Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0