___

Har idag spenderat stor tid åt att fika och tjöta med min bästaste vän. Fick nästan berättat allt som skulle berättas. Men finns lite små saker kvar. Jaja.. glad över att fikan äntligen blev av iallafall!
Vi höll även på att frysa ihjäl när vi var påväg till vasa och påväg därifrån.
Dummakallaväder!

Tror att jag ska kolla om jag hittar någon billiga resa till något varmt land nu.
Jag, Mamma och hennes sambo tänkte dra iväg någonstan i februari eller mars.
Det är behövligt om man säger så.

Och imorse när jag skulle sminka mig så fick jag använda ca 3 liter puder eftersom mitt ansikte var knall rött efter att jag solade solarium igår. Jag skulle stängt av ansikts förstärkaren dom sista 10 minutrarna iallafall. Men jag tror att jag är någon afrikan eller något som tål hur mycket som helst. Typiskt mig!
Solade 30 min, brukar vanligtvis sola i 20 min.
Jaja.. Jag hoppas de lägger sig snart, så jag slipper se ut som en kräfta i fejjan! :)

Någon som har förslag på vad man ska hitta på ikväll?
Utgång är inte på tal. Jag är pank förstår ni! =(

Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0