Fin respons!

Skolan är igång. Helgen är påbörjad och mitt mående är ostabilt. Försöker glädja mig åt all fin respons jag har fått av min lärare på min uppsats som jag äntligen har skrivit klart.
Min lärare tycker vi ska försöka få den publicerad. Jag var tveksam i början. Rädd för att den ska vara för dålig. Men efter en utskällning om att inte var så hård mot sig själv och att inte säga imot sin lärare fick mig på andra tankar.
Hon har ju faktiskt inte haft fel innan. Så jag får lita på hennes ord.

Har varit och köpt mig ett 8 ggrs solkort idag. Så nu ska jag sola som bara den!
Kvällen tänker jag spendera hemma i värmen framför öppna spisen!

Nej nu måste jag ut och röka innan jag dör!
Peace/
Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0