Glad!

Jag är glad. Fast igentligen inte, men jag fick ett bra samtal idag.
Min uppsats ska publiceras!
Går inte att beskriva hur glad jag är. Och tacksam för att min lärare har
hjälpt och stöttat mig i dehär! Jag hade aldrig klarat det utan henne, jag hade inte ens försökt!
TACK!


Och till alla anonyma som kommenterar (inte just min blogg). Men andra sidor jag har. Hur kan ni ens med att skriva fula saker, men inte kunna stå för de ni säger? Eftersom ni är anonyma så vågar ni inte avslöja vilka ni är.
Jag är så grymt trött på att få sådana kommentarer.
Och varför ens vräka ur sig saker när man kan välja att inte gå in på personens sida istället?
Fegt, är vad det är!



Nu ska jag njuta av dagens händelse!
Peace/
Tess

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0