Hemma igen

Det är onsdag.. Imorgon börjar skolan igen. Blää för det!
Kom hem vid fem tiden idag, varit hos J sedan i måndags, Igår var jag barnvakt åt hans dotter en stund sedan städade jag hans lägenhet lite. Snälla Therése är i farten!
Jag kollade även på "Paradiset" på kvällen sedan somnade jag som en stock i soffan!
Och vaknade idag med världens huvudvärk. Tog en brus alvedone(stavning?) Men hjälpte de? Nej!
Så jag åkte hem och tog ennu en alvedone och nu är det lite bättre :)

Mamma berättade idag att hon kollat på en resa till oss. Kryssning i väst Karibien. Lät super härligt!
Så jag hoppas på att vi åker iväg på någon resa iallafall. :)

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och läsa tror jag!
Peace/
Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0